Ljung & Sjöberg söker en Customer Success Manager specialist (CSM) med talang för projektledning och service

Ljung & Sjöberg AB är ledande inom alkohol, drog, spelproblematik samt medberoende på arbetsplatsen.

Idag består vi främst av tre affärsben:

  • Identifiering och rehabilitering av medarbetare i näringslivet
  • Alkohol -och drogprovtagningsverksamhet
  • Internatverksamhet

Ljung & Sjöberg finns på följande kontor i Sverige: Malmö, Göteborg, Stockholm, Sundsvall och Piteå och vår tjänst är nationell. Bolaget har upprepade gånger tilldelats Dagens Industris Gasellpris och Veckans Affärers Superföretagspris.

Ljung & Sjöbergs växer snabbt inom arbetsplatstestning och söker nu dig som vill vara med och bygga nästa generations provtagningsverksamhet. Nu söker vi en passionerad och engagerad Customer Success Manager för att stärka vår kundsupport i Stockholm.

Arbetsuppgifter: Som Customer Success Manager på Ljung & Sjöberg kommer du att vara nyckelpersonen för att säkerställa kundnöjdhet och framgång och vara drivande i teamet som kommer ta hand om det snabbast växande affärsområdet inom Ljung & Sjöberg.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

  • Hantering av relationer med kunder som utför arbetsplatstestning
  • Tillhandahålla proaktiv support och rådgivning till våra kunder
  • Hantera och lösa eventuella kundproblem eller frågor
  • Planera och koordinera provtagningar, svara ut provsvar och hantera kundinteraktioner
  • Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa att kundens behov uppfylls

Kvalifikationer: Vi söker en person som är:

  • 3+ års erfarenhet som specialist inom Customer Success Management eller liknande erfarenhet
  • Lösningsorienterad med en stark förmåga att hantera och lösa kundproblem
  • Van att arbeta i IT-system och bekväm med att lära sig nya verktyg
  • En utmärkt kommunikatör med en passion för kundservice
  • Redo att bygga upp en Customer Success avdelning och vill sätta sin prägel på hur Ljung & Sjöberg blir bäst i branschen

Vi erbjuder:  En dynamisk och stödjande arbetsmiljö där du kommer att ha möjlighet att påverka och göra skillnad. Vi strävar efter att skapa en positiv arbetsplatskultur och värdesätter våra medarbetares trivsel och utveckling.

Ljung & Sjöberg är i stark tillväxt och en plats där du får möjlighet att vara med och bygga upp en ny avdelning och göra skillnad. Om du är redo att ta din karriär till nästa nivå och arbeta i en bransch som fokuserar på kundnöjdhet, säkerhet och ansvar, så är detta rätt plats för dig!

Ansökan: Skicka din ansökan och CV till johan.carrick@ljungsjoberg.se senast 2023-09-30. Märk din ansökan med ”Customer Success på Ljung & Sjöberg – Stockholm”. Vi ser fram emot att höra från dig.

Kontakta oss så hjälper vi dig!

Är du som chef eller HR orolig för en medarbetare? Eller är du orolig för egen del?



    Kontakta oss: 08-24 32 00 | info@ljungsjoberg.se

    Genom att klicka på "Kontakta mig" nedan så godkänner jag att Ljung & Sjöberg lagrar mina personuppgifter i max 30 dagar för att kunna kontakta mig.